Saturday, December 10, 2011

Inbox email korang sangat tidak tersusun malah penuh dengan email groups lain? Mahu ia lebih tersusun ke dalam folders? Sila baca.

Dari dulu lagi aku ada masalah untuk organize inbox emails nih. Semua email masuk inbox padahal aku dah buat folders untuk setiap emails tertentu seperti “Friends” and “Family” punya emails senders aku masukkan dalam folders tertentu.

Tak nak bagi serabut mata memandang.

Tips ni aku share especially buat rakan-rakan sekelas aku yang mana semua emails masuk inbox dan emails yg penting dikambusi oleh emails yang tak penting.

Btw, ini cara utk mereka yg guna Yahoo! mail.

buat foldermail options filters add

 

Amacam? Jadik tak? Lepas ni tak nak dah dengar “tak ada pon email lecture notes ni” atau “email aku serabot!”.

Sekian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails