Monday, December 12, 2011

"You have a serious looking face in the morning, young fellow."

Itulah apa yang pernah diucapkan oleh Prof Kannan Kutty kat aku masa bersama-sama dengan dia dalam lif pada waktu pagi ntah bila.

"Hadi ni susah eh nak senyum?" kata seorang junior yang terserempak dgn aku semasa aku bergegas utk ke lab utk siapkan gigi patient aku.



Kadang-kadang waktu pagi aku pikir apa nak buat dgn klinik pagi tersebut. Muka serious bila berfikir.
Bergegas mahu ke lab sambil dalam kepala duk pikir "bila laa aku mahu issue gigi uncle ni..."

Argh. Banyak plak alasan. Senyum je lah. Niat untuk ikut sunnah Baginda. InsyaAllah dapat ganjaran akhir nanti.

Part last video tu agak sedih. Sangat sedih. *manly tears*

5 comments:

Haru said...

entah la, i can always see your smile. haha #cheesy

MissInvisible said...

tulah serious je muka ang.. haha

Unknown said...

ika: mesti rindu syuman along kn. haha
cik lutsinar: i'm Mr. Serious Black. waakaka :D

NAJIHAH NASAR said...

Jangan risau. Semua muka final year lebih kurang sama. haha


*Tapi aku paling tak boleh terima time ko tumbuk2 locker dan hentak kerusi tiba2*

cheers! =P

Unknown said...

itu tanda stress! hahaha XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails