Tuesday, October 18, 2011

Dulu aku mana ada kamera lagi.

Antara zaman yang paling aku suka adalah zaman aku sekolah dulu.

Zaman sekolah rendah bersama kawan-kawan SRI.

Zaman SMI dimana zaman kami ekstrem punya semangat main basketball serta berbasikal.

Zaman selepas SMI dimana aku terpilih untuk ke PLKN.

Memori serta kenangan manis serta pahit serta suka serta duka ketika berada di zaman tersebut hanya di dalam kepala sahaja.

Ketika lepak bersama member-member SRI / SMI, memori tersebut akan datang balik.

Zaman di USIM, bersama kawan-kawan sekelas aku hargai dengan amik gambar.

Ni gambar lama. Zaman masa ‘purple coat’ diperkenalkan.

IMG_9836 kwnkwnkwnkwnkwnkwnkwnkwnkwn Mereka suka bergambar

more pics here ----> here.

4 comments:

Raihan said...

tengah bayangkan doc pakai purple coat pergi ward.
menarik juga!

Unknown said...

hmmmm... xcun la purple.. huhu

Lamina Dura said...

loh,gmbo yg gabong2 tue pecah..btw, the memory of our batch,is the best!!

Unknown said...

tu la pasal. xtau nape. hmmmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails